Monday, March 20, 2017

”Primjetim ja da se djevojka čudno ponaša posljednjih dana”


Primjetim ja da se djevojka čudno ponaša posljednjih dana. Cutljiva i pomalo rezervisana, ali kao sve je ok.


Ja gledam utakmicu, ona u spavacoj sobi uci. Kad ulazi ona u dnevni boravak i najnormalnije me zamoli da pregleda slike, snimke i poruke iz mog telefona. Dam joj telefon tj šifru, zbunjen jer to nikada nije tražila, nije taj tip. Pregleda ona to sve, bez rijeci i vrati mi telefon, izvinjavajuci se i ode u sobu.


Ja odem do nje i pitam je šta se dešava, a ona mi kroz plac kaže da joj je neka kretenka sa faxa svašta napricala, kako je ja varam sa njom, vec mjesecima, kako postoje slike i poruke koje to potvrduju i šta sve ne. A ja tu kretenku ni ne znam licno, vec moj ortak. Srecom pa mi je djevojka normalna, nije mi napravila haos zbog gluposti jedne ludace!

No comments:

Post a Comment