Tuesday, January 31, 2012

Murat Boz-Kalamam Arkadaş(Ne možemo ostati prijatelji)


Murat Boz - Kalamam Arkadaş by The Orchard

Kalamam Arkadaş
Ne mozemo ostati prijatelji

Aşkla senin arana ne girdi ne dersin?
Koje stao između nas, reci mi?

Kalbini çöpe atıp giderken söyle kimsin?
Sad kad ides odbacivsi ljubav, reci ko si?

Tanıyamadım bu yenisini ben
Ne mogu da prepoznam tvoje novo lice

Sevmişim bir yabancı
Volio sam samo stranca
Alışamadım bu yeni sana ben
Nisam mogao da se naviknem na tvoje novo lice
Anlayamadım yalancı?
Nisam shvatio da si lazljivica
Kalamam arkadaş git
Ne mozemo ostati prijatelji, idi

Madem yarımsın bari bit
Ako me volis samo polovicno,onda nestani

Lütfen ne bi selam ne bi satır
Molim te bez pozdrava i rijeci

Dayanamam haydi git
Nemogu ovo podnijeti,hajde  idi

Kalamam arkadaş git
Ne mozemo ostati ni prijatelji, idi

Madem yarımsın bari bit
Ako me volis samo polovicno,onda nestani

Lütfen ne bi selam ne bi satır
Molim te bez pozdrava i rijeci


Dayanamam haydi git
Ne mogu ovo podnijeti,hajde idi


Kalple senin arana ne girdi ne dersin
Ko je stao između nas, reci mi?

No comments:

Post a Comment