Friday, February 3, 2012

Tan feat. Serdar Ortaç-Benim Gibi Olmayacak(Nikad kao ja)


Tan Taşçı & Serdar Ortaç - Benim Gibi Olmayacak HD by TheStudioMusic54
baharda serseriye sevmesi kolay
Lahko je voliti lutalicu dok je proljeća
 gönlünü kışlara mahkum tutsa
I da  zime opustoše tvoje srce
tüm yıldızlar adına çıksa
I da njegovo ime bude zapisano u zvijezdama

tanrı yazsa kaderin olsa
I da ti je on sudbina
benim gibi olmayacak
Nikad kao ja
benim gibi olmayacak
Nikad kao ja
belki sevgilin olacak
Možda ćeš imati ljubav drugu
yalandan mutlu gibi yapacaksın
I glumiti ćeš da si sretna
sabahları uyanınca gözlerinde
Ujutro kad se budeš budila
hep beni bulacaksın
Uvijek ćeš vidjeti moj lik
kalbin hep yarım kalacak
srce će ti ostati opustošeno
aradığım nedir diye soracaksın
pitat ćeš se šta to nedostaje u njemu
benim gibi olmayacak
Nikad kao ja
benim gibi olmayacak
Nikad kao ja
benim gibi olmayacak inanma
Nikad kao ja, vjeruj mi
benim gibi olmayacak sonu bendim
Nikad kao ja, poslije mene nema ljubavi




No comments:

Post a Comment