Friday, February 10, 2012

Ozan Dogulu ft. Yalın - Daha Ne Diyeyim(Šta još da kažem)


Ozan Doğulu Ft. Yalın - Daha by turkcemuzikofficial
Eş dost hemen uyandı şu halime
Prijatelji su me odma upozorili
Bi dolu bi boş çabamın istikbaline
Na moje propale I uspješne pokušaje
Mahalle delikanlıları da destekte
I prijati iz mahale su ih podržali
Onlar bu gidişe muhalefet
Svi su bili protiv
Çat pat değil sular seller gibi
Ali džaba sve,ljubav je preplavila srce
Okyanus oldum sen karaya deli
Ja sam postao more, a ti lud za kopnom
Dinleyenin söyleyene şu tavrı
A tebe nije bilo ni briga
Çok acıklı durdu maalesef
Završilo je jako tužno nažalost


Döksem yollarına dünyaları
I da joj skidam zvijezde sa neba
Gelmiş geçmiş en büyük aşkı
Nestala je velika ljubav
Canımın üstünde yerin var bekliyorum
Ima još mjesta u mom srcu, čekam te

Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Bože šta još da uradim, šta da kažem?
Karşı dağların heybetinden mi gireyim
Da li da pričam o sjaju zvijezda?
Ben ne bileyim ah ne diyeyim
Šta ja znam, šta da kažem?
Yakar o gülüşün kafa bırakmaz güzelim
Izluđuje taj tvoj osmijeh, ljepoto moja

No comments:

Post a Comment