Friday, February 10, 2012

Ozan - Sönmüyor Ateşimiz(Ne gase se vatre)-SAVAŠ & AYŠEN


Ozan - Sönmüyor Atesimiz [Yeni Video Klip 2011] by AlienMusic
ya kendini bırak bana ya da beni bana bırakta yaşayayım.
Ako nećeš da mi dadneš sve, onda odlazi
 bu nasıl ayrılık bir daha gelme gelme de alışayım.
Kakav je ovo rastanak? ne dolazi više, ne dolazi da te zaboravim
ben senin yalnız kalışlarında tek adresin olamam.
Nisam ti ja samo adresa za plakanje
ya benim ol herşeyinle ya da unut herşeyimle.
Ili mi se predaj ili me zaboravi
yıllardır denedik olmadı suç biraz bende biraz da sende
Godina smo pokušavali oboje smo krivi pomalo
ama uzatmayalım artık sakın bir daha gelme.
Nećemo više o nama, ne dolazi mi više ni slučajno

sönmüyor ateşimiz ama alev alev de yanmıyor.
Još uvijek tinja plamen ljubavi, ali nije kao prije
ayrılık zor ama beraberken de olmuyor.
Teško je kada smo rastavljeni ali nemožemo ni zajedno više
yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Ako je bog zapisao našu sudbinu
hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor...
Niko je nemože izmjeniti…

No comments:

Post a Comment