Monday, February 6, 2012

Bülent Ersoy feat. TaBir Ben Bir Allah Biliyorrkan-(Znamo bog i ja)


Bir Ben Bir Allah Biliyor (Bülent Ersoy feat. Tarkan) by BlueMagic2014

 

Bülent Ersoy:
Suretime aldanıp sakın yanılmayın
Neka vas ne vara izgled moga lica
Yüzümün güldüğüne bakmayın/ don’t look at that I smile
Ne gledaj te to što se moje lice smije
Aşktan canı yananlardanım bende

I ja sam od onih koji pate zbog ljubavi
Bu yüreği taştan sanmayın
Nemoj te misliti da je ovo srce od kamena
Sel olur gizlice içime içime süzülür gözyaşlarım
Poplavilo je od suza koje potajno lijem u sebi
Kanar yaralarım kanar tuzu bastıkça anılar
Krvare rane moje ,kada staviš so na njih
Efkar benim öteki adım

Tuga je moje drugo ime
Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor
Duša i srce me bole
Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor
Teško je jako je teško, samo bog i ja znamo koliko sam patila
Tarkan:
Ben kendimi bildim bileli

Od kako znam za sebe
Hissetmedim ayrılık acısının böylesini

Nikad nisam osjetio ovaku bol na rastanku
Yemeden içmeden kesildim
Ne jedem i ne pijem više
Ağla ağla tükendim
Svrhan sam od bola
Hasreti bitirdi beni

Uništila me ova čežnj

No comments:

Post a Comment