Monday, February 6, 2012

Serdar Ortaç-Dansöz(Prevarant)


Serdar Ortaç - Dansöz by EliteFail Itiraf, ediyorum sana itiraf.
Priznajem, priznajem ti
Başladı yarali aşklara tadilat.
Počela je zacjeljivati rana ljubavi
Masumum, dışarıdan daha masumum,
Nevin sam, nevin sam više nego što se čini
 Maalesef, bunun için sana mecburum.
Nažalost, zbog toga sam osuđen s tobom
Yüksek uçan kuşun, yüreği sarhoşun.
Pijano je srce, ptice koja leti visoko
Acı çeker gibi, kölesi olmuşum,
Postao sam joj rob
Kavga edenlere, bana küsenlere,
Za one koji me osuđuju
Yüreği çark edip, geri dönenlere.
Za one koji zanemare srce svoje I vrate se
Affet diyen kim? Ez geç diyen kim?
Ko kaže oprosti im?a ko kaže zgazi I idi dalje?
Aşktan çeken kim? Benim kadar...
Ko je patio zbog ljubavi?Kao ja…
Ölene kadar aşık olamazsın.
Ne možeš voljeti do smrti
Birisi cıkar onu anlayamazsın.
Doći će neko koga ne razumiješ
 Sen o tür oyunlara katlanamazsın.
Ne možeš pobijediti u toj igri
Senin bir kalbin var.
Ti imaš srce
Hadi diyelim biri çok deli sevdi
Recimo da te neko I zavoli ludo
Senin için her şeyi her şeyi Verdi
I preda ti se u potpunosti
Ya bir gün olur sana bel kıvırırsa?
Sigurno će jednog dana pokušati da te prevari
Binlerce dansöz var...
Ima na hiljade prevaranata…

No comments:

Post a Comment