Wednesday, January 24, 2018

BIO SAM UDAT ZA JEDNU BOGATU DEVOJKU IZ INTERESA....TAKVE ME PRIVLAČE


Bio sam udat za jednu bogatu devojku iz interesa. Brak nije išao kako treba pa smo se razveli.  Nakon razvoda, nastavio sam svoju tradiciju, jurio sam samo bogate devojke i zajebavao na sve moguće načine. Svakoj devojci sam uvalio dete kako bih je imao na duže vreme, one su me finansirale i ja sam uživao na njihov račun jer su glupe.


Ja sam inače mlad (24) lep, zgodan, može mi se jednostavno, pametujem svakome, sve mora da je po mom. Imaću koju ja želim. Trenutno imam jednu devojku koja je iz bogate porodice, njeni imaju


svašta, puna je zlata, para… pretvaram se kod nje da sam andjeo, a planiram da pokradem sav njen nakit i pobegnem u drugoj državi.
Moram se snaći, a za moj bolji život tu su GLUPE DEVOJKE.

1 comment:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ReplyDelete