Friday, January 26, 2018

IMAM 19 GODINA I U VEZI SAM SA OŽENJENIM MUŠKARCEM, KOJI JE DUPLO STARIJI OD MENE, NEKI DAN SAM MU REKLA DA SAM...



Imam 19 godina i u vezi sam sa oženjenim muškarcom. On ima skoro 50, tačnije 48 i pritome je otac troje djece, supruga mu ima  37 i zaista je prelijepa i uopšte mi nije jasno zbog čega me je vara, ali ne žalim se, meni je dobro sa njim. Iako sam bila izuzetno loša učenica sredio mi je posao o kojem sam mogla samo sanjati.


NIŠTA NE RADIM, A PLATA IDE!

Sa njim sav za ove dvije godine obišla pola europe. Kupuje mi poklone, sve je super osim što se još uvijek nije razveo, iako je rekao da će čim napunim 18 godina suprugu da ostavi, a mene da oženi.

Prije 2 mjeseca sam mu rekla da sam ostala trudna, a on me tada uhvatio za kosu i drskim glasom rekao da se ne pravim budala i da se “toga” riješim što prije.


Baš sam se iznenadila njegovim stavom i agresivnošću. Na sreću nisam bila trudna, samo sam ga lagala, mislila sam da će ga to natjerati da se što prije razvede i mene oženi.

Ne znam šta da radim, kako da sve ovo ubrzam, jednostavno ne želim više da budem druga i da sam mu tu samo radi zabave.


Želim da mu budem jedna jedina. Nadam se da će to biti uskoro. Rekao je za mjesec dva da će da se razvede, ako opet nešto ne iskrsne, a sigurn će nesšto treće biti, tako da čisto sumnjam da ćemo se ikada vjenčati. Mislim da sam u samo prolazna faza i kriza srednjih godina...


ispovesti.com

No comments:

Post a Comment