Tuesday, April 4, 2017

KUPIO MUJO FERARRI, PA NA GAS DA PROFURA PO GRADU, MRSI VJETAR KOSU, KAD UGLEDA POLICIJSKO AUTO KAKO GA PRATI



Kupio Mujo Ferarija, pa gas do daske malo na put da ga proganja.

Mrsi mu vjetar kosu, i tako Mujo uživa, on se nafuro pa ga nagari na 180, uživa on tako, kad ugleda policijska kola iza sebe sa upaljenom rotacijom.

Konta on ma šta mi sad može sad ću da nagarim i pobejću mu za čas posla, ali opet sa druge strane ne da mu savjest mira, pa se odluči, da stane i sačeka policajca.

Stigao policajac pa reče Muji:

–Vidi upravo mi se završava smjena, ako mi kažeš zašto si od mene bježao, ali da tu priču još nisam čuo pustiću te!

A Mujo će ti na to:

 –Pa vidite gospodine, prije par dana moja žena Fata pobjegla sa pandurom, pa sam mislio da mi je sada vraćate.

vicevi.net

No comments:

Post a Comment