Wednesday, April 26, 2017

NIKAKO NE MOGU DA IZBACIM IZ GLAVE ONO STO MI SE JUCER DESILO…

1.
Nikako ne mogu da izbacim iz glave ono sto mi se jucer desilo. Ja imam brata koji je 2 godine mladji od mene a ja imam 19 godina on je nakon saobracajne neserece ostao potpuni invalid i u kolicima je.

Jucer je dna bio prelijep i odlucila sam da ga malo izvedem u setnju, i tako setali smo parkom kada je jedna grupica momaka pocela da nam dobacuje kako sam ja mlada, lijepa zasluzujem boljeg momka a ne tog invalida ali mi smo ih ignorisali jer oni ne znaju da je to moj brat.

I nakon sto smo ih malo prosli dvojica su krenuli za nama i uzeli mi kolica i poceli da okrecu mog brata, izvrcu na strane a ja sam od straha pocela da placem i zovem ljude u pomoc. Ali vjerujte niko vista dzabe sto je park pun niko nece prici. To me je potpuno razocaralo ne mogu da vjerujem da su ljudi takvi. 🙁 🙁 🙁

No comments:

Post a Comment