Thursday, June 15, 2017

Sada već daleke 2010. sam diplomirao na državnom fakultetu i od tad sam radio razne poslove, ali nikada u struci. Radio sam u kafiću, butiku, mesari i


Sada već daleke 2010. sam diplomirao na državnom fakultetu i od tad sam radio razne poslove, ali nikada u struci.

Radio sam u kafiću, butiku, mesari i marketu. Bio sam među najboljima u generaciji. Išao na kurseve, usavršavanja, radionice i ništa! Ne mogu da nađem posao za koji sam školovan! Mislio sam da je do mene, da nemam iskustva, da nisam dovoljno stručan pa sam se usavršavao, volontirao gde god je bilo mesta. Često i plaćao da volontoram.

CV mi od skoro ima šestu stranu!!! Na kraju shvatim da nije do mene! Trebalo je čim sam diplomirao da lepo spakujem kofere i da odem kad sam imao prvu priliku! No dobro, nije ni sad kasno. Prošao sam na konkursu i idem u Belgiju. Iskreno, žao mi je što moram napustiti moje roditelje, moj grad, MOJU DRŽAVU, ali… drugog izbora nemam 🙁

No comments:

Post a Comment