Friday, June 16, 2017

Top Ispovesti: U zgradu se skoro doselio mladi bračni par sa dvoje djece. Ja sam trudna 6 mjeseci i živim na šestom katu zgrade bez lifta, a oni su ispod na petom. Taj dečak me uvek lepo pozdravi …

Rezultat slika za tužne ispovesti
U zgradu se skoro doselio mladi bračni par sa dvoje djece. Ja sam trudna 6 mjeseci i živim na šestom katu zgrade bez lifta, a oni su ispod na petom. Taj dečak me uvek lepo pozdravi na stubištu kad se vidimo.

Neki dan ga sretnem kako školsku torbu nosi napred na prsima, a ne na leđima. Pitam ga zašto to radi, a on mi kaže da je u kazni. Pitam zašto, kaže da ga je mama kaznila jer mi neki dan, kad smo se sreli ,nije pomogao s vrećicama, pa sad nosi torbu na prsima i ide gore dole po stubištu da bi shvatio kako je zapravo meni teško kao trudnici..

Od tada svaki dan dodje mi i kucne na vrata da pita kako sam i treba li mi nešto iz trgovine. Duša mala prekrasna. Jedva čekam svoju bebu kad vidim da ima tako drage i fine dece.

No comments:

Post a Comment