Sunday, January 21, 2018

Dala je beskućniku posao kad ga je vidjela da prosi – a poslije samo 2 sedmice…


Sve je počelo u martu 2016.godine, kad je beskućnik po imenu Marcus ušao u kafić Abi’s u Minnesoti.
Pogledao je vlasnicu kafića, Cesiu Abigail, pravo u oči i pitao za novac.
Zašto nemaš posao., odgovorila je i dodala Znaš da meni ništa ne pada sa neba, zar ne?
Beskućnik joj je rekao da je posao nešto što najviše želio na svijetu.
Ali zbog svog kriminalnog dosjea, to je bilo nemoguće za njega i bio je primoran povući se u život na ulicama.
Njegova priča je dirnula Cesiu – i odmah je odlučila poduzeti nešto povodom toga.


Inače, Cesia je 20-ti vlasnik Abi’s kafića u Minnesoti i dugo se borila da održi kafić, i nije uvijek bilo lagano.

Kad je taj dan beskućnik ušao u njen kafić, srce ju zaboljelo. Budući da je jako mnogo radila, zapravo joj je i trebala pomoć, iako si je to jedva mogla priuštiti.
Taj dan nisam imala mnogo osoblja, pa sam ga pitala: Želiš li raditi? Imam posao za tebe! Njegove oči su mu se širom otvorile i taj osmijeh mi je popravio dan!!! Rekao je: Uradit ću bilo šta za malo hrane. I sad, nakon skoro dvije sedmice, dolazi na vrijeme na svoju dvosatnu smjenu… pomaže u izbacivanju smeća, pranju suđa itd. Jednom kad sam mu platila, pogodite šta je uradio? Kupio je hranu u mom restoranu – I ODLUČIO PLATITI – jer se osjeća dobro!



Cesia je nastavila dalje priču: Sa svojim novim poslom, Marcus je pronašao samopouzdanje i drugi je čovjek. Uradite nešto lijepo za nekog danas i ne osuđujte ih što su vani i traže novac jer ne znate njihovu situaciju… neki zaslužuju drugu priliku. Bog mi je pružio ovaj blagoslov, pa zašto ja ne bih isto pružila drugima? napisala je ona.

No comments:

Post a Comment