Sunday, July 2, 2017

Imam uspešnu firmu i zaposlio sam dobrog prijatelja koji nije imao sve kvalifikacije, na solidno plaćeno radno mesto….

19511316_10213747542823701_4238202561289232769_n
Imam uspešnu firmu i zaposlio sam dobrog prijatelja koji nije imao sve kvalifikacije, na solidno plaćeno radno mesto.

Mislim da sam pogrešio, ali ne iz razloga za koje mnogi misle. Čovek radi daleko više od svih drugih, za kratko vreme ne samo da je opravdao moja očekivanja, već je daleko prevazišao. Posao je savladao u roku od 4 meseca iako sam računao da će mu biti potrebno godinu dana. Problem je što je i previše odgovoran, opterećen je poslom i da me ne izneveri jer je ovo prvi put da dobije posao preko veze.

Zove me često nakon radnog vremena da me informiše o najnovijem statusu, da proveri sa mnom dalje korake. Kada je na odmoru nosi laptop kako bi pratio situaciju. Njegov privatni život trpi, ima ženu, malo dete. Znam da se neke firme interesuju za njega i sada sam u dilemi da li da ga pustim, jer verujem da bi se tamo komotnije osećao, da ne bi imao to breme da nekome nešto duguje, ili da ga ostavim, jer teško da ću naći takvog radnika u kojeg imam apsolutno poverenje.

No comments:

Post a Comment