Friday, July 28, 2017

ISPOVIJEST: Srce mi puca od tuge…

Rezultat slika za Mama sam jednog malog dječaka za kojeg se sumnja da ima autizam
Mama sam jednog malog dječaka za kojeg se sumnja da ima autizam. Trenutno smo u fazi dijagnostike. U međuvremenu se prehladio i otišli smo na pregled kod pedijatra.NU čekaoni sjedi bračni par sa djetetom i komentarišu mog sina

“Vidi ovo djete kao da je blesavo” U tom trenutku sam pogledala svog sina i u sebi rekla “Prinče moj, uz sve ovo što te snašlo u ovom svijetu ti neće biti lako”. Kad smo došli kući, zatvorila sam se i satima plakala. Plačem i dok ovo piše. Boriću se za svoje djete dok sam živa a sve vas molim kad vidite djete sa problemom , ne morate mu pomoći ali ne otežavajte ni njemu ni roditeljima.

Srce mi se cjepa. Prinče Ogi , tata i ja ćemo dok smo sve uraditi dok smo živi da ti pomognemo i da budeš srećno djete. Plakaćemo kad ti spavaš. Pozajmićemo novac da ti pružimo svu potrebnu stručnu pomoć, nas dvoje moje dnevno o kori hljeba ali ti Ogi moraš da budeš srećan.

No comments:

Post a Comment