Monday, May 21, 2018

16 MI JE GODINA, U VEZI SAM SA DUPLO STARIJIM MUŠKARCEM, SINOĆ SAM IZGUBILA NEV...


SINOĆ SAM IZGUBILA NEVINOST… Imam 16 godina i u vezi sa oženjenim, duplo starijim muškarcem, što znači da on ima 32 godine.


Mjesecima me već moli da spavamo zajedno, ali rekla sam mu da se čuvam za prvu bračnu noć, i to ne želim pokvariti, tako da ga več cijelo vrijeme odbijam.

Sinoć mi je rekao da nema smisla da čekamo da se on razvede, pa da se mi vjenčamo, skinuo je sa svog prsta burmu, kleknuo na koljena i zaprosio me tom burmom.


Toliko sam bila oduševljena da sam pristala, PRISTALA SAM NA SVE.

Cijelu noć smo vodili ljubav, više puta je išao do kraja i zaista svaki put sam sve više uživala.


Jutros kada je svanulo uzeo je svoju burmu kojom me je zaprosio, vratio je na svoj prst i meni tada rekao da sam toliko dobra u krevetu, iako sam mlada i neiskusna da zaslužujem pravi prsten, SKUPOCJENI, DIJAMANTSKI, ali da sam i sama svjesna svoje situacije i svojih godina i da nikome ne smijem pričati za našu vezu i da moramo sačekati da napunim 18 kako bismo se mogli vjenčati.


Toliko sam sinoć uživala, od prošnje kada je pao na koljena do svega ostalog što sam doživjela u krevetu sa njim da bukvalno odbrojavam minute i sate do punoljetsva. Toliko ga volim da bih mogla pored njega vječno da budem, niko drugi mi ne treba.


Jesam možda mlada, ali sam stvarno u njega zaljubljena i spremna sam sve žrtvovati zbog njega, a znam da i on mene voli, nije samnom zato da bi mene i moju mladost iskoristio, znam i osjećam da je iskren prema meni i da me zaista puno voli.


Izvor: sve-za-vas.info

No comments:

Post a Comment