Monday, May 21, 2018

VRATILA SAM SE S POSLA, ONAKO UMORNA I ZNOJAVA, POČELA SAM DA SE...


Vratila sam se sa posla mrtva umorna i znojava jer je bila velika vrucina,pa cim sam dosla rijesila sam da se rashladim i konačno nađem malo vremena za samu sebe.


Napunila sam sebi kadu s vodom i onako bas fino uzivala a onda sam samo obukla kratki šorčić bez gaćica i bijeli majčicu bez brusa.

Otisla sam u dnevnu sobu upalila sebi klimu i pustila tvda radi jer najvise volim kada legnem da cujem telezvior u pozadini, nekako me brže uspava njegov tihi zvuk.


Nije proslo puno vremena zaspala sam a onda sam osjetila kao da me nesto grebucka po stomaku, ali nije bilo strasno pa se nisam ni budila jer sam bila bas bas umorna i samo sam htjela da se odmori i opustim.

Kasnije kada sam se probudila vidjela sam da mi je cijeli stomak izgreban i majica puna dlaka,zapravo meni je usla macka u kucu jer nisam zatvorila vrata i cijelu me izgrebala.


Odmah sam stomak ocistila alkoholom da s ene bi sta inficiralo i dobro sma prosla da je bila samo macka mogao je ko drugi uci i moglo je svasta biti.

ispovesti.com


No comments:

Post a Comment