Saturday, May 12, 2018

KLUPKO SE ODMOTAVA - PALI NOVI DOKAZI I OPTUŽBE U VEZI JELENINE TRAGIČNE SMRTI



Vladimir Marjanović, svekar ubijene pjevačice Jelene Marjanović,je ponovo utvrdio da iza zločina u o kome cijela Srbija priča, već više od godinu dana zapravo stoji moćni i uticajni tajkun, čovjek koji ima veze u svim ustanovama na području Srbije i šire.


Vladimir je također naglasio kako je hapšenje njegovog sina Zorana samo namještaljka i skretanje pažnje sa pravog krivca.

-“Neko drugi, neko se debelom vezom, stoji iza ubistva, pa se po svaku cijenu pokušava osuditi Zoran kako bi slučaj bio konačno završen.


-“Pravi ubica je Jelenin ljubavnik, jedan poznati tajkun, učinio je to, jer je htela da ga ostavi! Ćutao sam sve ovo vreme, jer sam se bojao da će mi neko ubiti djecu! Od prvog dana svi znamo ime ubice, ali smo mislili da policija pošteno radi svoj posao. Kad ono, da bi prikrili tragove i sačuvali tajkuna koji drži pola Beograda, oni hapse mog Zorana!


On je na to još dodao:

-“Ko zna šta će biti s nama i šta nam se piše, jer smo nemoćni… Svi su jači od nas. Samo molim Boga da mi neko ne ubije sina u zatvoru, pa da kažu ubio se sam nije mogao da izdrži pritisak.”


ekspres.rs

No comments:

Post a Comment