Monday, March 5, 2018

KADA ONA ŠETA ULICOM, SAV SAOBRAĆAJ STANE - AFRIČKA KIM KARDASHIAN (FOTO)


Ova djevojka je postala hit na internetu zbog svojih oblina, jer se ona svog tijela uopšte ne stidi, već se ponosi i ističe.

A, nije da nema šta istaći...


Iako djevojka s Obale Slonovače, Eudoksie Jao izgleda kao da je prošla nekoliko plastičnih operacija, ona tvrdi kako je sve na njoj potpuno prirodno za razliku od, kako kaže, tijela njenog njene velike miljenice, Kim Kardašijan.

Jao govori, kako ni ne pomišlja dda ide na neku dijetu, kako bi smršala. Ona se poosi svojim tijeloom, i svojom jedinstvenom figurom.

- Kada izađem iz kuće, ljudi su često začuđeni kad me vide. Zna se desiti da zaustavim saobraćaj. Prolaznici su šokirani, ali nikad mi ništa ne kažu u lice.


Eudoksie ne zna koji broj odjeće zapravo nosi i kako kaže, ne namjerava saznati. Što se nje tiče, uvlačenje u najuže i najkraće stvari joj apsolutno odgovara. Jedino što ne voli je - preširoka odjeća.

- Volim pokazati svoje obline i tako šokirati ljude oko sebe i privući pažnju svojim izgledom. Ljudi poput mene bi se uglavnom cijeli "pokrili" odjećom i to mnogo širom, ali ja radim suprotno. Zato sam postala poznata - kazala je za engleski Mirror.









avaz.ba / Eudoxie Yao / mirror.co.uk

No comments:

Post a Comment