Thursday, March 1, 2018

NEDA UKRADEN BILA UCJENJIVANA S... OD STRANE JEDNOG UREDNIKA PREKO DESET GODINA




Poznata i veoma cjenjena pjevačica Neda Ukraden, nedavno je izjavila kako je dugi niz godina, tačnije preko deset godina, bila žrtva ucjene, od strane jednog urednika, koji je želio da ima odnose s njom.


”Ugledni gospodin koji je u isto vrijeme i urednik poznatih  novina, za mnom je krenuo u sobu kada sam se željela smjestiti u hotelsku sobu, a ja sam ga onako u šoku pitala šta on hoće, on je odmah rekao. Ma daj šta se praviš sad blesava, kao da ne znaš šta hoću!!?"

"Ti ako si imalo pametna shvatit ćes o čemu je riječ, a u koliko ne skontaš i odbije me, zagorčat ću ti karijeru, to da znaš.” Cijela situacija se odigrala, dok je Neda bila poslom u Tuzli.


Malo mi je trebalo, pa da ga opalim štiklom po glavi zbog takvih gluposti i prostačenja, a onda sam mu odbrusila, i rekla:

 - "Slušaj me sad, tamam da više nikada ne zapjevam, ali preko tebe i na taj način ne želim da gradim svoju karijeru.”

Nakon ovog razgovora, godinama je imala posljedice, i svakojake natpise u medijima, i kojekakve njene izjave, a nedavno je odlučila na jednom gosotvanju otvoriti svoje srce i reći o ovome veoma za nju sramotnom slučaju.


”Već deset godine me vrijeđa, pljuje, omalovažava na sve moguće našine, sve što postoji o meni negativno je njegovo djelo, stvarno ne znam, kako neko može biti toliko zao i pakostan.” rekla je Neda

atraktiva.in / novi.ba

No comments:

Post a Comment