Tuesday, February 27, 2018

BILA JE POZNATA U CIJELOM GRADU KAO JEFTINA D...., MNOGI SU SE NA NJOJ...



Cijeli grad je pznavao, u cijelom gradu je bila poznata kao jeftina d..... Mnogi muškarci, među kojim i ja sam, znao sam za nju. Mnogo nas se upravo sa njom učilo, i imalo prva iskustva.


Sa velikom željom da i ja sam konačno postanem muškarac jednog dana sam odlučio je nazvati i dogovorili smo se da je pokupim i odvedem kod mene u vikendicu za nekih 20 eura.

Odigralo se, kako sam i planiralo, međutim, u nju sam se odmah zaljubio, bila je to ljubav na prvi pogled. Iako je od mene 6. godina starija, zaprosio sam je, i odmah smo se vjenčali.


Na samome početku mi je bilo ba neufgodno, to moram priznati, jer ipak je bila na svi znamo kakvom glasu. Nakon nekog vremena, naravno, još bolje smo se upoznali, tada sam saznao da je u biti bila primorana na sve to, jer je njena majka trebala lijekove i liječenje, a sve to prilično košta, tako da je trebala novac.

Nakon što sam saznao neke detalje, jednostavno sam prešao preko toga, i ne želim misliti na njenu prolost, već nastojim organizvoati našu budućnost.


Zajedno smo već četiri godine, dobili smo dijete, malu prelijepu kćerkicu, i ne mogu opisati koliko sam ponosan i sretan što je moj život upotpunjen.

Moji roditelji su me se nažalost odrekli, ne žele čuti za mene, niti za nju, ali meni je najbitnije ono što nas dvoje osjećamo jedno prema drugome, ostale ne želim slušati i raspravljati se snjima.


Nadam se samo da će nas naši roditelji prihvatit, zbog kćerkice, njihove unuke, jer već dugo priželjkuju svoje prvo unuče, to mi je jedina nada da će preći preko njene prošlosti i moje odluke da se njome oženim.

Znam 100% da nakon mene nikada ni sa jednim drugim muškarcem nije spavala, često kada me provociraju kažem BITNO JE KO JE ZADNJI, A NE PRVI.

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment