Saturday, February 24, 2018

UDALA SAM SE NEDAVNO I NE MOGU DA VJERUJEM ZA KOGA, MOGA MUŽA SVAKI DAN TUČE NJEGOVA MAMA, A MOJA SVEKRVA...



Udala sam se nedavno, tačnije, sad će i godina dana. Međutim, kako smo vjenčani, nema dana, a da moja svekrva, odnosno mati mog muža njega ne tuče svaki dan. Halo, nema smisla.

Njemu je 30 godina, to je odrastao čovjek, a mati ga svaki dan tuče, kao da je on neka mala beba, nesposobna da tome stane u kraj.


Kako to svaki dan proživljavam, stvarno ne znam za koga sam se to ja udala, za koga, pa to je grozno i veoma ponižavajuće.

Već neko vrijeme se često pitam,zašto sam tu i zašto sve to trpim i gledam, ali volim ga, ne mogu opisati koiko ga volim, i ne bih mogla da se od njega razvedem.

Svaki put bih našla razlog da ostanem, da nastavim da živim i nadam se boljim danima.


Međutim, jučer je moja svekrva ošamarila i MENE, tada sam znala da je to definitivno kraj. Moja mama, moj tata NIKADA, ali NIKADA me nisu udarili, a sada sam doživjela ovo.

U trenutku sam krenula da joj vratim, da joj vratim za sve što radi svom sinu (imam crni pojas) ali nekako sam se smirila i samo sam izašla u drugu sobu.

Kada sam rekla mužu, on mi je rekao “sigurno si i zaslužila, jer ne bi te mama džaba udarila”… Znači KRAJ!!!


Nakon ove rečenice i moja ljubav se nekako počela topiti, čovjek je totalno oglupavio sa svojom mamom, KATASTROFA.

Iskreno ne bih željela da moja djeca imaju njihove gene, RAZVOD JE NEIZBJEŽAN.

Zanimljivo da smo se zabavljali preko 5 godina i da takve svari ni u jednom trenutku nisammogla da primjetim, van kuće, van maminog dometa on je skroz druga osoba, ali kada uđe u kuću, dvorište, kada dođe u kontakt sa njom postane obična beba.


ispovesti.com

No comments:

Post a Comment