Monday, February 26, 2018

NAKON ČETIRI GODINE BRAKA, OTJERAO SAM ŽENU JER NIJE MOGLA OSTATI TRUDNA I PODARITI MI NASLJEDNIKA



Nakon četiri godine zabavljanja i četiri godine braka, otjerao sam svoju suprugu, jer nije mogla ostati trudna i podariti mi nasljednika.


Veoma sam bogat, a i moji roditelji su, tako da je to za moju porodicu od velikog značaja da imamo nasljednika, da imam sina.

Odlučio sam da se od nje razvedem, a za sve to sam imao potporu i oca i majke.


Iskreno, mnogo sam je volio, ali nije bilo drugog rješenja. Ona je ubrzo nakon što sam je otjerao i nakon što smo se razveli našla drugog, izuzetno je lijepa i nije joj bilo teško.

U kratkom periodu se i udala i otišla da živi u Švedsku. Dvije godine je nisam ni vidio niti sam za nju šta čuo i juče sam je sreo u gradu sa njenim novim mužem kako guraju dupla dječija kolica.


Rodila je blizance i najgore od svega kada sam ih ugledao kao da sam vidio sebe na fotografijama iz djetinjstva.

Kroz glavu mi je prošlo da je možda bila trudna kada sam je otjerao, zastao sam da je pitam, a ona je tada samo okrenula glavu na drugu stranu i prošla pored mene kao da me ne zna.


Ne mogu da vjerujem da je tako okrutna, 4 godine zabavljanja i 4 godine braka, ipak su to lijepe godine poznavanja.

Izjeda me sumnja, jednostqvno me sve to sad proganja i kopka, da li je bila trudna kada sam je otjerao, šta ako ta dva malca, zapravo dva moja mala sinčića....


Šta da radim...???

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment