Saturday, February 24, 2018

ŽENU VEĆE NEKO VRIJEME VARAM SA JEDNOM ZGODNOM PLAVUŠOM IZ KAFIĆA...




Evo već neko vrijeme, varam svoju vjenčanu surpugu sa jednom veoma zgodnom plavušom što radi u jednom kafiću.


Mislim, ruku na srce, morao sam, jer žena mi je baš ružna, dovoljno je i to što sam je oženio.

Trebao sam neku vrstu provoda, upoznao sam je  i desilo se to što se desilo.


Kada je žena saznala, rekao sam joj da me jednostvno više ne zabaljva, niti se trudi oko mene, tako da sam našao ženu sa strane s kojom ću biti.

Naravno, ostavila me, ali ne kajem se zbog toga. Još sam sa svojom plavušom, i svaki dan smo zajedno i uživamo u svakom trenutku, i na svakome mjestu :)))


A, ova moja neka ide, gdje god hoće, uopšte me više ne privlači, niti mi se više sviđa.

Tri godine poslije, još uvijek sam sa plavušom i živim život. Ne brinem se ni za nju niti za djecu.

ispovesti.com / komicnistatusi.com

No comments:

Post a Comment