Wednesday, February 28, 2018

PA SIGURNO DVIJE GODINE SAM BIO U VEZI SA PREKRASNOM DJEVOJKOM, A ONDA MI JE PIJANI PRIJATELJ REKAO...



Bio sam u vezi sa nevjerovatno lijepom, prekrasnom djevojkom, pa sigurno dvije godine. Prije nekoliko dana, sjedio sam s prijateljem, a onda je moj najbolji prijatelj, onako pripit, počeo da govori stvari od kojih sam se naježio.


Moj, sada bivši najbolji prijatelj, rekao mi je da je u zadnjih par mjeseci, čak nekoliko puta spavao sa mojom djevojkom. Poludio sam, poželio sam u tom trenutku da ga izbatinam i prebijema, ali jednostavno nisam mogao to uraditi.

Ustao sam i otišao kući. Odma ujutro sam zvao djevojku i tražio da mi sve objasni i kaže zašto je sa mojim najboljim drugom,a ona se klela mrtvom babom koju voli više nego išta na svijetu da me nikada nije prevarila sa njim, čak je počela da plače.


Znam je godinama i vidio sam da je iskrena i shvatio sam da je ustvari moj najbolji drug ljubomoran jer imam prekrasnu, lijepu, pametnu djevojku, djevojku koju sam trebao da ženim tog ljeta i da je sve izmislio kako bi me odvojio od nje.

Moje sumnje je i on sam potvrdio, taj dan kada smo ja i djevojka zajedno otišli kod njega.

Ne mogu da vjerujem da neko može da bude toliko pokvaren i zloban, a najbolji smo drugovi, pa ne znam ni ja koliko već godina.


Od tada izbjegavam da imam ikakav kontakt sa njim, a u sretnom sam braku već skoro 3 godine, i ne bih je mijenjao ni za šta na svijetu.

Da sam bio naivan i glup i da sam povjerovao u njegove gluposti i laži raskinuo bih sa njom, sreća pa sam prilično inteligentan pa sam sve navrijeme prokužio p čemu je zapravo stvar.


Nikada nemojte ishitreno reagovati, ne kažu džaba stari ljudi, sačekaj da prenoći, pa onda odluči šta ćeš dalje.

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment