Sunday, February 25, 2018

PROŠLI MJESEC SMO PREKINULI, JER SAM GA PREVARILA SA NAJBOLJIM DRUGOM, A JUČER SAM SAZNALA KAKO SAM TRUDNA...



Prije pa nekih mjesec dana sam raskinula sa momkom, a jučer sam saznala kako sam u drugom stanju, odnosno trudna.

Zajedno smo bili pet godina, međutim saznao je da sam ga prevarila sa njegovima najboljim drugarom, i nakon toga nije sa mnom želio apsolutno ništa, jer nije mogao preći preko toga.


To se desilo prije 2 godine i kunem se svim na svijetu samo jednom, bila sam pijana i, jednostavno nažalost desilo se.

Odma juče, čim sam saznala za trudnoću pozvala sam mog bivšeg i saopšila mu da sam trudna.


Imam 20 godina i tražila sam od njega da podijelimo troškove abortusa, jer sam suviše mlada da bih sebi na taj način “uništila” život, a on mi je tada rekao da sam luda i da to ne dolazi u obzir.

Prišao mi je, zagrlio me i prošaputao, I ONAKO SAM RAZMIŠLJAO DA TE POZOVEM. BEBA JE ZNAK I DAR OD BOGA.

Sedeće sedmice ćemo organizovati vjenčanje. Želim, da naš dar od Boga, zaštitimo od kojejakvih glasina, i ružnih komentara o otme kako je začeta prije stupanja u brak.


Mislim, znaš, kako t već kod nas ide, kada se počnu širiti svakojake glasine, pa se od muhe napravi medvjed...

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment