Monday, February 26, 2018

NAKON 17 GODINA BRAKA NAPUSTILA SAM MUŽA, TRI KĆERKE I OTIŠLA SA 20 GODINA MLAĐIM



U braku smo skoro 20.godina, prošle godine na ljetovanju sam upoznala momčića, koji ima dvadesetak godina, odnosno da budem iskrena 19. Bio je na ljetovanju zajedno sa svojim roditeljima.


Kada sam ga ugledala u meni je nešto proradilo, i osjetila sam to nešto neopisivo lijepo i prijatno. Mislim da je to čak bila ljubav na prvi pogled. Bez obzira na raziku u godinama, tih nekoliko dana je za nas bio potpuni raj, i maksimalno smo ga iskoristili. Svaki dan smo se viđali i redovno imali...

Čak se jednom desilo da dok me muž čekao u holu, snjim sam imala odnos u WC-u. Srećom, iz istog smo mjesta, pa smo nakon ljetovanja nastavili da se svakodnevno viđamo.

Prošli mjesec sam ostavila muža, i to definitivno, nakon št nas je zatekao u našem bračnom krevetu. Kada nas je ugledao, pobijesnio je i krenuo da me tuče, ali on je bio tak koji je dbio batine.


Iskreno, uzivala sam u predstavi. Momčić ga je fino namlatio i neka je, ovo nije prvi put da on diže ruku na mene i tuče me, i to veoma često, ako ne i svakondevno.

Sve sam to trpila zbog neke ljubavi, ali vremenom to nije bila ljubav, već zbog mojih kćerkica. Možda bi tako bilo još dugo godina da nisam vog momcica upoznala. Ima samo 19, uskoro 20 i razlika jeste skoro duplo, svjesna sam da će nas društvo, grad rodbina prijatelji, ali me baš briga...


SVI da osuđuju, pogotovo mene jer sam “rasturila” brak, ostavila djecu, ali vjerujte toliko se volimo da mi nije bitno ničije mišljenje, ništa mi nije bitno, jer kada sam pored njega, u njegovom zagrljaju, kada me poljubi, ja sam na ovom svijetu sam sa njim, kao da samo na nekom oblaku.

Opet kažem sa njim sam osjetila ono nešto baš posebno i to nešto traje već duže od pola godine i SVE JE JAČE.


Ljepših mi je ovih 6 mjeseci života nego sve godine koje sam provela u KAVEZU sa mužom i djecom. Takva smo sredina i znam da će me mnogi pljuvati, ali BAŠ ME BRIGA… MOJU SREĆU NIKO I NIŠTA NE MOŽE UNIŠTITI!!!! <3

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment