Wednesday, February 28, 2018

ŽIVOT SA ŽENOM MI JE POSTAO KATASTROFA, JER NE MOŽE OSTATI U DRUGOM STANJU....




Život sa ženom mi se pretvorio u pakao jer već neko vrijeme ne može da ostane u drugom stanju. Redovno me vrijeđa i započinje svađe bez povoda.


Tako jednog dana ja odlučim da prošetam do obližnjeg parka.

Šetam tako parkom, i nakon nekoliko minuta, ugledam svoju bivšu, kako vodi  veselog dječaka crne kose i tamnih očiju. Nisam je vidio bas dugo vremena.

Nisam smio da je pogledam u oči jer je to moje dijete. Davao sam joj pare da pobaci jer nisam želio ništa sa njom. Tada sam otpočinjao vezu sa sadašnjom ženom, ali ipak sam prišao dječaku i pitao ga kako se zove.


Njegova majka je to gledala i zatim prišla, uzela dječaka za ruku i otišla, bilo je to tako okrutno s njene strane.

Nisam uspio da je pitam da li je to moj sin, i otklonim svoje sumnje, sada me to kopka... Ne znam sta da radim.



ispovesti.com

No comments:

Post a Comment