Wednesday, February 28, 2018

UPOZNAO SAM DJEVOJKU, KOJA JE BILA OD MENE STARIJA TRI GODINI, OTIŠLI SMO NA ROMANTIČNU VEČERU, A NAKON TOGA IMAO SAM U PLANU...



Upoznao sam djevojku koja je od mene bila starija tri godine, imala je 22, a ja 19 godina. Poslije nekih mjesec dana veze, otišli smo na jezero i tamo imali romantičnu večeru.


Sve je super prošlo, kao podmazano, i na kraju sam kao šlag na tortu planirao da imamo s..., ali kada mi je na putu do gajbe rekla da ću joj biti prvi, onda sam rekao, e neću sad nikako.

Ti si to čuvala za nekog posebnog, grešiš ako misliš da sam ja taj. Idemo kod mene da gledamo neki film, kupiću neke grickalice, možeš i da prespavaš ako želiš ali nećemo imati odnose.

 I bio sam u pravu, prošlo je godinu dana i ona se vjerila, eto prvi put je bilo sa onim pravim, drago mi je da joj to nisam upropastio.


I ja sam sretan, idem iz veze u vezu, i živim punim plućima, čekam onu pravu, pa da se i ja uozbiljim i prestanem biti klinac.


Mada kako sam krenuo, čisto sumnjam da će to biti, jer godine prolaze, a ja se ne mijenjam, nadam se da na kraju neću ostati potpuno sam, zbog svog neodgovornog ponašanja.

ispovesti.com

No comments:

Post a Comment