Saturday, February 10, 2018

18 MI JE GODINA, A U VEZI SAM SA MUŠKARCEM KOJI IMA SKORO 50 GODINA...



18 mi je godina, i trenutno sam u vezi sa recimo malo starijim muškarcem od mene. Njemu je 49, stariji čak od mog oca nekih 8 godina, ali meni to ne smeta, čak narpotiv izuzetno sam sretna pored njega, “na njemu” i “ispod njega”…


Već skoro dvije godine smo skupa i to su dvije najljepše godine mog života. On je oženjen, čak ima i unuče, ali meni je to sve baš simpatično, jer znam ko mu je najvažniji u životu, naravno JA :).

Mnogi će pomisliti da sam sponzoruša i da se “prodajem” za malo luksuza. Istina je skorz drugačija. Naša veza je čista ljubav, a od njega sam dobila samo jedno, ali vrijedno, a to je ljubav, sreća, zadovoljstvo...


Dokaz da nisam sponzoruša je taj da potičem iz jako bogate porodice, tata mi je veoma bogat i vlasnik..., pa bolje da ne pišem koje firme :))

Nebitno… za ove dvije godine nikada nisam uzela niti jedan euro, tačnije do sada sam mom voljenom, mojoj najvećoj ljubavi pozajmila oko 5.000 eura jer mu je falilo za neke njegove poslove, ali ni to nije važno obzirom da će mi to vratiti čim “stane na noge”. Novac nije bitan bitna je ljubav.


ispovesti.com

No comments:

Post a Comment