Monday, February 19, 2018

POZNATI PJEVAČ POGINUO U STRAVIČNOM UDESU, DOK JE IŠAO NA NASTUP... :(



Prijatelji poginulog pjevača pričaju, kako je krenuo na put u Zaječar, kako bi se pripremio za nastup koji je imao dogovoren u ovome gradu.

Aleksandar Simić, poznatiji još i pod nadimkom Simke (37), poginuo je u stravičnoj nesreći koja se dogodila nedavno na putu Aleksinac-Paraćin.


Simić je poginuo kada se direktno sudario sa pikapom “Opel Combo” u kom se nalazio Aleksandar Lazić (25) sa suprugom i djetetom. I Lazić i Simić poginuli su na licu mesta. Lazićeva supruga i beba, nisu u životnoj opasnosti i oporavljaju se u bolnici.

Kako saznajemo, do sudara je došlo na dijelu puta u kom se nalaze tri saobraćajne trake. Naime, Simić je svojim “seatom” srednjom trakom krenuo da pretiče kamion koji je prevozio automobile.


Dok se kretao srednjom trakom, kako bi pretekao kamion, iz suprotnog smjera, takođe srednjom trakom naišao je Aleksandar Lazić sa porodicom u pikapu. Usljed neprilagođene brzine, nažalost je došlo do direktnog suadara, koji je bio stravičan.

Niti jedan od vpzača, nažalost nisu obraćali pažnju prilikom prestizanja, da li dolazi vozilo iz suprotnog smjera, tako da su zbog toga obojica preminula.

Od siline udara “Seat” je završio na krovu kamiona kojim je upravljao bugarski državljanin Ljubomir Šopov (42), koji je i sam bio svjedok ove tragične nesreće.


– Vozio sam kamion na koji su bila natovarena vozila namjenjena prodaji. Iz mraka sam vidio farove vozila koje se kretalo ka meni velikom brzinom od najmanje 150 km/h.

Pogledao sam u retrovizor i vidio još jedno vozilo, koje je pokušavalo mene prestići velikom brzinom. Usporio sam pokušavajući izbjeći mogući katastrofu, tako da ne dođe do fatalnog sudara, međutim nisam uspio spriječiti fatalni ishod, uslijedio je nevjerovatno strahovit udarac, gje su oba vozača proletili kroz šoferajbu.

Zatim sam ugledao prizor koji će me pratiti do kraja života. Mlada žena je kukala, lice joj je bilo obliveno krvlju koja je padala na dijete koje je držala u  naručju, koje je vrištalo – priča vozač kamiona, bugarin Ljubomir Šopov.


Porodicu i prijatelje zadesila je velika nevjerica i tuga, ne mogu vjerovati da Simketa više nema među živima. Kako roditelji, tako i prijatelji za njega imaju samo riječi hvale.



Pisalo se o tome, kako je pijan vozio,što je zasmetalo njegovoj porodici i prijateljima.

Simke, nije bio pijan, dan ranije je krenuo sa opremo za nastup kako bi sve ranije pripremio, jer je bio veoma odgovorna osoba.


Aleksandar nije bio oženjen, nedavno je sredio svoju kuću u rodnom gradu, gdje je želio da nesmetano živi.

– Bio je jako dobar čovjek. Cijeli svoj život je pjevao, nastupao i širom Srbije, ali i u inostranstvu.


Poznavali su ga i svi naši poznati pevači, gotovo je sa svima nastupao i radio – kažu njegovi prijatelji za Blic.

blic.rs / novosti.rs

No comments:

Post a Comment